Tänä päivänä asiat ovat toisin. Markkinat ovat kyllästyneet lähes kaikilla toimialoilla eikä niille enää pelkkä hyvä riitä. Kaikkien tuotteiden odotetaan olevan laadukkaita – laadusta on tullut niin kutsuttu hygieniatekijä. Mutta uudelle ajattelulle on edelleen tilaa. On erotuttava joukosta ja otettava selkeä asema markkinoilta.
Globaali ajattelutapa, volyymiedut ja ulkoistaminen tehostamisen airueina tarjoavat valoisat tulevaisuuden näkymät Colly Componentsin kaltaisille yrityksille. Yrityksille, jotka ovat koko ajan eturintamassa kehittämässä markkinoita ja tarjoamassa asiakkailleen ratkaisuja, jotka antavat odotuksia enemmän. Tämä odotukset ylittävä pieni lisä luo turvallisuutta ja luottamusta ja luo perustan liiketoiminnalle.
Colly Components vaalii vakaasti perinnettään tarjota markkinoille segmenttinsä parhaita tuotteita. Me emme kuitenkaan tyydy vain toimittamaan laatutuotteita. Liiketoimintamme kantava voima on entistä selvemmin kykymme edistää ongelmien ratkaisua ja parempaa tuottavuutta. Siinä vuosikymmenien kuluessa hankkimamme pätevyys ja kokemus pääsevät oikeuksiinsa ja luovat ratkaisuja kiperiin kysymyksiin.
Olemme perinteisesti tarjonneet teknikoille ja tuotanto-osastoille myyntiä täydentävää erikoisosaamista omilla tekniikka-aloillamme. Tämän päivän äärimmilleen viritetyssä yhteiskunnassa se ei enää riitä. Kilpailu on kiihkeää ja modernit osto-organisaatiot asettavat kovia vaatimuksia. Siksi meidän on kehityttävä koko ajan ja osoitettava olemassaolomme arvo. Arvo, joka ei synny pelkästään laatukomponentteihin perustuvista kokonaisratkaisuista, vaan joka on rakennettava myös Colly Components -tavaramerkin ympärille. Haluamme, että meidät tunnetaan kustannusvaikutukseltaan oikeista komponenteista ja ratkaisuista. Teemme kaikkemme saadaksemme tuotanto-osaston jatkossakin näkemään Colly Componentsin johtavana laatutoimittajana, jolta voi aina kysyä neuvoa, ja talous/osto-osaston ymmärtämään, että oikea laatu kannattaa, kun tuotantoprosessia voidaan tehostaa, kun huolto-organisaation kuormitus kevenee ja yrityksen tavaramerkki vahvistuu tuotteiden virheiden vähetessä. Olemme tiivistäneet tämän tunnuslauseeseemme: Laatua tietotaidolla